Po pogodbi z Elektro energija d.o.o., Slovenska cesta 58, Ljubljana je imel moj oče po odjemnem mestu 63211907003 in 632119018005 (kjer sta dva števca) sklenjeno pogodbo o dobavi električne energije. Ker pa sta z dnem 31. maja 2015 se iz hiše, ki sta jo prodala selila v drugo stanovanje je mama na elektro z 1. junijem dostavila popis števca, izpisek iz zemljiške knjige in pogodbo o novem lastniku. Kar naj bi zadostovalo za preklic pogodbe.
Računi pa so še vedno prihajali in ŠE VEDNO PRIHAJAJO (6 mesecev) na očeta, prav tako se mu trga iz trajnika.
Elektro smo večkrat opozarjali, hodili osebno tja, klicali po telefonu, da oče ni več lastniki, da nihče ne uporablja hiše, kljub popisu števca pa se je na prvem odjemnem mestu še vedno zaračunava 69,66 EUR, na drugem pa 15 EUR.
Med večkratnim obiskom je gospod, ki naj bi stvari uredil, čudežno zbolel-očitno je bil bolan 2 meseca, šele s koncem septembra pa sem na telefon dobila nadrejenega gospoda Perka Klemna, ki pa mi je le še nekajkrat prijazno pojasnil, da oni pač tako delujejo…
In kako delujejo oziroma kaj so mi najmanj 10x obrazložili?
Da dokler nov lastnik z njimi ne podpiše pogodbe (v pol leta je torej ni podpisal in mi ne moramo garantirati, da jo sploh bo) je plačnik oče. Tudi toliko niso bili, da bi glede na oddan popis števca računali samo omrežnino in prispevke. Ko pa smo želeli odklop električne energije pa se to seveda ne da, ker oče ni več lastnik nepremičnine (plačnik električne energije pa ostaja).
Menim, da nismo edini, ki se nam to dogaja in da je veliko predvsem starejših, ki se ne znajdejo, težko plačujejo in nikoli denarja ne dobijo nazaj. Gre za navadno goljufijo. Elektro pa ne naredi ničesar.
Poleg tega menim, da gre tudi za zlorabo osebnih podatkov očeta, ki jih Elektro še vedno nelegalno uporablja, saj naj bi se uporabljali dokler traja pogodba.
Še vedno čakamo na rešitev, ki naj bi bila v roku 1 tedna, seveda pod pogojem, da bo sedaj novi lastnik podpisal dokumente. In če jih ne bo?