Ker je leto naokoli, mi je moja prijazna zavarovalnica poslala dopis z opozorilom, da se bliža čas, ko bo treba spet globoko seči v žep. Sej bo šlo – na obroke. Avto ima prvi rojstni dan in 29.000 Km.
Podrobno preberem papir, lepo kot piše preko telefona ali on line, mimo vrste, brez nadležnih uslužencev, ki se jim mudi domov, jaz pa pridem kot vedno 5 minut pred koncem, ali imam čas šele ko vsi uslužbenci že spijo.
Pretipkam www….. iz dopisa:
Tukaj moram kliknit za naprej:
Ja hm, torej lepo v vrsto ali kaj? Al pokličem ob 10h zvečer? Sicer imam še čas. Čez 14 dni tole še vedno ni delovalo.
Malo povprašam na okoli, kako drugi to urejajo. Prijateljica mi priporoči njeno varijanto, lepo po mailu pošlješ podatke, dobiš kuverto, plačaš in to je to. OK dajmo probat.
Pošljem vse po mailu, po mailu odgovorim še na vprašanja o dodatni opremi (kovinska barva, ksenon luči, alarm…..)
Naslednji dan, me čaka velika kuverta: z darili ( dišeče smrekce, svetleč brezrokavnik, kuli) in mapca POZOR ODPRIMO SUPAJ
Ok, pa odprimo skupaj, pokličem, prijazen gospod mi pove tu podpiši vse 3 izvode, tu 2x in še na zeleni karti. To pa to zložim v priloženo kuverto. To je moje tale izvod je za registracijo. Takoj plačam preko neta, dodam še potrdilo o vplačilu in sprehod do najbližjega nabiralnika.
Tudi ministrstvo za javno upravo mi je poslalo podoben dopis, da lahko uporabim storitev spletno podaljšanje prometnega dovoljenja. Tega se nisem lotil, ker e-uprava in digitalno spletno potrdilo SIGEN-CA, ne deluje z mojim Applom. Torej do najbližjega centra za tehnične preglede, ki je bil odprt do 20.00.
Tole priporočam. http://www.zavarovanje.net/